loading...
دانلودرايگان نرم افزارو آموزش و...p30 v day
lord hack بازدید : 312 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

درود خدمت تمام عزيزان بازديد كننده وكاربران محترم بدليل افتتاح سايت مستقل پي سي تو دي   وبزودي افتتاح


  انجمن تخصصي آن جهت پاسخگويي به سوالات ومشكلات نرم افزاري كاربران ازهمه عزيزان خواهشمنديم جهت دريافت جديدترين


ورژن نرم افزارهاي روز  وآموزشها به آدرس جديدما مراجع نمايند

 

 

 

www.p30today.ir

باتقدم احترام وامتنان مديريت سايتp30 today

lord hack بازدید : 474 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (1)

درود -ازاين به بعد اين پست ثابت وآپديت خواهدشد ومحتواي آن آپديت سوئيتهاي امنيتي وفعالساز آنها خواهد بود اميدوارم مورد استفاده تمام كاربران سايت p30 v dayقراربگيرد نظرو پيشنهادات خودرا درقسمت نظرات بگذاريد دردستوركار قرارخواهدگرفت.

Avast        AVG        Avira        BitDefender        Eset        F-Secure

G Data        Kaspersky        McAfee        Panda        Symantec        Trend Micro

 

 

آپديت مرتب روزانه

11/27/ 2012=1391/8/07بروز رساني

 

 

 

 59522739462074373227

کرک ویندوز 8 Windows 8 Activator

lord hack بازدید : 305 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (1)


 


نرم‌افزار WinRAR بدون شک معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار در زمینه‌ی فشرده‌سازی فایل‌هاست. در این نرم‌افزار علاوه بر فشردن‌سازی فایل‌ها، می‌توان فایل‌های فشرده با پسوند‌های zip ،rar و... را نیز از حالت فشرده خارج کرد. در WinRAR قابلیتی وجود دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان پس از Extarct نمودن یک فایل فشرده (خارج کردن آن از حالت فشرده)، آن را به طور خودکار حذف کرد. چرا که معمولاً پس از خارج کردن محتویات فایل از حالت فشرده دیگر احتیاجی به فایل فشرده‌ نخواهیم داشت. همچنین با این کار در حجم پر شده‌ی هارددیسک نیز صرفه‌جویی خواهیم کرد. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

lord hack بازدید : 321 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)




قبل از انجام سئو و آغاز فرایند لینک بیلدینگ ، باید ابتدا کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید . شاید فکر کنید که این کار ، کار خیلی ساده ای است . اما سخت در اشتباهید ! خیلی از پروژه‌های سئو به دلیل عدم انتخاب صحیح کلمات کلیدی با شکست مواجه شده اند و زمان و هزینه فراوانی را از دست داده اند . در این مطلب میخواهم در رابطه با نحوه انتخاب صحیح کلمات کلیدی بنویسم و شما را با نحوه انتخاب صحیح آنها ، آشنا کنم.
1admin
lord hack بازدید : 456 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

8eg
چطور مجموعه‌ای از برنامه‌ها، پوشه‌ها، فایل‌ها و وب‌سایت‌ها را به طور خودکار اجرا کنیم؟



معمولا بسیاری از ما زمانیکه رایانه‌مان را روشن می‌کنیم، دست به اقدامات تکراری هر روزه‌ای می‌زنیم؛ که شامل بازکردن پوشه‌های تکراری، انواع فایل‌ها، برنامه‌ها و حتی وب سایت‌هایی است که می‌توان از این پس بدون فوت وقت به آنها رسید. برای این منظور می‌توان از فایل‌های دسته‌ای یا Batch بهره گرفت که مجموعه‌ای از دستورات را شامل شده و با یک دابل کلیک می‌توان تمامی این موارد را به اجرا درآورد. اگر یک کاربر عادی رایانه هستید و تمایلی به کار با فایل‌های دسته‌ای ندارید، با ما همراه باشید تا با معرفی برنامه‌ی Auto Starter شما را در نیل به این مهم راهنما باشیم.
مهمترین مزیت نرم‌افزار Auto Starter آن است که کار با آن بسیار ساده و بی‌دردسر است و تقریباً تمامی کاربران رایانه قادرند به کمک ابزارآلات موجود در آن، فایل‌های دسته‌ای را به ساده‌ترین شیوه ساخته و از آن‌ها بهره‌مند شوید.

راهنمای استفاده از Auto Starter
ابتدا برنامه Auto Starter را از شبکه اینترنت دریافت و اجرا کنید. جالب اینکه نیازی به نصب این نرم‌افزار ندارید و می‌توانید بلافاصله پس از بازکردن فایل فشرده‌سازی (زیپ) با کلیک بر روی فایل اجرایی آن، نرم‌افزار Auto Starter را بارگذاری نمایید. برای این منظور به تصویر زیر نگاهی بیاندازید:
lord hack بازدید : 314 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

com.ei .azmoonak.english06 معرفی دو نرم افزار موبایل برای کنکوری ها   com.adabiat.konkoor.demo0 4 معرفی دو نرم افزار موبایل برای کنکوری ها

آزمونک – زبان انگلیسی کنکور شامل آزمون هایی از انگلیسی سوم دبیرستان و انگلیسی پیش دانشگاهی می باشد. آزمون ها به تفکیک درس در نظر گرفته شده است و هر درس حاوی چندین آزمون با تعداد سوال متفاوت می باشد. ( نسخه دمو )

جهت توضيحات كامل ودانلود به ادامه مطلب تشريف ببريد
lord hack بازدید : 397 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
بسیاری از اوقات بدلیل کمبود وقت برای نصب برنامه ها و نرم افزارها روی کامپیوتر کاربران تحت مدیریت خود دچار مشکل شده اید. ویندوز سرور سرویسی بنام software deploymentدارد که تنظیمات آن کمی وقت گیر بوده و نیاز به تجربه برای استفاده از آن دارید. به همین خاطر برنامه EMCO Remote Deployment این مشکل را برای شما برطرف کرده و به عنوان دستیار از راه دور اجازه نصب و یا پاک کردن برنامه ها را از روی شبکه می دهد. این برنامه مخصوص ادمین های شبکه بوده که دارای کاربران زیاد در طبقات مختلف بوده و بدون اینکه تحرک فیزیکی زیادی داشته باشید می توانید با نصب این برنامه روی کامپیوترهای تحت شبکه خود، اعمال مدیریتی کنید.
IMAGE6348965624059121642 نصب و پاک کردن نرم افزارها از طریق شبکه ویژه Admin با Remote Deployment
برنامه مذکور که تحت ویندوز و شبکه محلی ویندوز کار می کند، به شما اجازه نصب برنامه روی کامپیوتر کاربر را می دهد. حتی نصب دهها پچ و وصله امنیتی مایکروسافت نیز با این برنامه به راحتی انجام می شود. البته باید دسترسی ادمین روی شبکه برای خود و اکانت خود روی کامپیوتر کاربران از قبل ایجاد کرده باشید. فرایند نصب یا پاک کردن به طور کامل خودکار بوده و وقت شما را نخواهد گرفت. با این نرم افزار می توانید از راه اتصال به دسکتاپ خود از یک مسافت دور، کامپیوتر خود یا کاربران شبکه را مدیریت کنید.
lord hack بازدید : 301 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

imagesqtbnANd9GcRLdv2ssYDUxmuDINPKwIaNLL B0OnMwC7QNoE8gnKzv4qN apD3Q
Maxthon 3.5.2.1000یکی از مروگرهای معروف اینترنتی مروگر Maxton می باشد. دلیل اصلی استفاده از این مروگر این است که وقتی مروگر Internet Explorer دچار مشکل شد و ارور می داد یا صفحات را درست نشان نمی داد یا امکانی از آن غیر فعال شده باشد می توانید از این مروگر به جای آن استفاده کنید.

lord hack بازدید : 261 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

Kvisoft Flip Book MakerimagesqtbnANd9GcQ4qS9mnU WmWZQQYDB5kBY5DuwQSOweZPOypvxyCdwD BjL9lbzQ نرم افزار ساخت کتاب های تصویری، کتاب های سه بعدی، مجله و بروشور دیجیتالی. با این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف خود را به صفحاتی از نشریات دیجیتال تبدیل کنید. به عبارت دیگر Kvisoft Flip Book Maker بهترین روش در تبدیل پی دی اف به فلیپ بوک، ساخت کتاب عکس دیجیتالی زرق و برق دار، کتاب تصویری سه بعدی، فلیپ بوک عروسی، تولد، بچه گانه، کریستمس، آلبوم فلیپ، مجله ویدئویی و ... می باشد. استفاده از این برنامه برای تمامی افراد و با هر سطحی از توانایی امکان پذیر است. فقط تصاویر، FLV ،SWF ،PDF را وارد برنامه کنید سپس از میان قالب ها نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت آن را منتشر کنید.
lord hack بازدید : 232 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

http://img23.binimage.org/bc/57/97/winzip_pro.jpg

 

WinZip Pro 17.0 Build 10283 (x86/x64) | 51.1/53.4 MB

فشرده کردن انواع فایل ها و آسان نمودن کار نقل و انتقال فایل ها. بیشتر فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند فشرده شده تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی از قدرتمندترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده با فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) می باشد.

 

lord hack بازدید : 312 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

AutoForm Training Materials یك نرم افزار تخصصی شبیه سازی برای قالبهای كشش است كه بر اساس علم المان های محدود برای بهینه كردن رفتار ورق دركشش های عمیق با فرم های سطحی بكار می رود . اساس كاربرد های این نرم افزار درقالب كشش برای نمایش نواحی یا نقاطی كه دارای پارگی یا چروك هستند می باشد. همچنین برای رسم دیاگرام FLD  و محاسبه Sprig back و تعیین موقعیت های بیدها بكار می رود .

یكی از مشكلاتی كه از گذشته در طراحی و ساخت قالب وجود داشته است مشكل پارگی و چروك قطعه در مرحله try out   می باشد بدین صورت كه قطعه پس از اولین try out  پاره و یا در نواحی متعددی دارای چروك می باشد.
 

برای حل این مشكل باید منشاء عیب تشخیص داده شود تا نسبت به رفع آن اقدام گردد . در این صورت قالب ساخته شده است و مراحل ماشینكاری وآبندی Die spotting را پشت سر گذاشته است . بنابراین نیاز به دوباره كاری وجود دارد كه این امر علاوه بر هزینه زیاد مستلزم صرف زمان زیادی می باشد .

بنابراین نرم افزارهای شبیه سازی در صنعت قالب سازی علاوه بر حذف موارد منفی بالا باعث افزایش دامنه فعالیت طراح قالب نیز می گردد تا بهترین طرح را انتخاب كند . از مهم ترین عیوبی كه در قطعات كشش عمیق حاصل می شود پارگی و چروك و spring back و تنش های باقیمانده و افزایش طول اضافی می باشد.

همچنین از مهمترین عواملی كه می توان از آن به عنوان منشاء عیوب بالا نام برد عیوب ناشی از طراحی قطعه و عیوب ناشی از طراحی قالب می باشد .

 بنابراین Autoform نرم افزاری تحلیلی را برای صنعت قالبسازی و شكل دهی ورق ارائه می دهد .

lord hack بازدید : 153 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

yxp5w7vmc3395902a1hh.gif

Comodo Dragon 23.1.0.0

 محصول جدید و رایگان شرکت کومودو یک مرورگر پرسرعت و قدرتمند می باشد. شاید مرورگر کومودو در بین مرورگرهای قدرتمندی مانند فایرفوکس و اپرا جایی نداشته باشد اما از سرعت و جذابیت این مرورگر نیز نمی توان صرف نظر کرد.

این مرورگر علاوه بر داشتن تمامی قابلیت های Chrome از قبیل ظاهر ساده و سرعت بالا، دارای قدرت امنیتی منحصر به فرد محصولات این شرکت نیز هست که در این دنیای پر خطر اینترنت می تواند به بهترین نحو از اطلاعات شما محافظت میکند و مانع از نفوذ عوامل مخرب به درون کامپیوترتان شود.

Comodo Dragon حتی بعضی بخش های نا امن Chrome را نیز حذف کرده است. مثلا در این مرورگر دیگر خبری از بخش Settings یا همان تنظیمات نیست، همچنین قابلیتی برای ارسال گزارش های ثبت شده در مرورگر به سایت Google وجود ندارد. علاوه بر این هنگام ورود به سایت های مشکوک و حجیم مانند Facebook اخطاری بنابر اینکه ارسال اطلاعات به این سایت خطرناک میباشد به شما میدهد و هیچگاه اطلاعات شما را به سرور این سایت ها ارسال نمیکند.
به طور کل با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و بزرگ شدن هرچه بیشتر اینترنت، ممکن است میلیون ها هکر، ویروس، کرم و دیگر عوامل مخرب مانند اینها نیز رشد کرده باشند که باعث میشود نیاز یک کاربر به یک مرورگر امن و قابل اطمینان بیشتر از مرورگری فقط با ظاهر و کیفیت بالا باشد.

Comodo Dragon Browser یک مرورگر وب بر پایه موتور کرونیوم است . این مرورگر سرعتی بیشتر از گوگل کروم و محیطی خیلی جذابتر از آن دارد .اگر می خواهید یک مرورگر جدید با سرعت بالا و با ثبات و محیطی امن را تجربه کنیدComodo Dragon Browser از بهترین هاست.

lord hack بازدید : 177 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

Download Accelerator Plus 10.0.4.8

 یا همان DAP نام یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلودهای می باشد. به گفته ی شرکت سازنده , SpeedBit , این دانلود منجر محبوب بیش از 115 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و طبق آمار وب سایت Download.com این نرم افزار 175 میلیون کاربردارد که آمار جالبی می باشد.

lord hack بازدید : 140 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

qd4dvuplns2i578f3.png

 

Alcohol 120% 2.0.2.4713 Retail Multilanguage | 10.5 MB

 جدیدترین نسخه ی نرم افزار شرکت Alcohol Soft با قابلیت کپی از CD های معمولی و قفل دار. ضمنا می توانید از CD های کنسول های بازی مانند PlayStation کپی اصل تهیه نمایید. برای گرفتن کپی از CD های بازی فیلم موزیک و برنامه های خود از این برنامه استفاده کنید. چرا که این برنامه نسخه ی کاملی از سی دی های اصل شما را تهیه کرده و آن را بر روی سی دی مقصد (سی دی خام شما) رایت می کند. یكی از ویژگی جالب آن ایجاد یك درایو مجازی سی‌دی یا دی‌وی‌دی است. برخی ‌برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها برای اجرا نیاز دارند كه سی‌دی آن‌ها داخل درایو ‌سی‌دی یا دی‌وی‌دی باشد. ولی با نصب این‌ نرم‌افزار دیگر این كار لازم نیست. چون این برنامه یك عكس‌برگردان از سی‌دی یا دی‌وی‌دی مربوطه می‌گیرد و تحت همان نام در یك درایو مجازی قرار می‌دهد. به این ترتیب برای اجرای بازی یا برنامه نیازی به اصل سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیست و در عوض عكس ‌برگردان آن از درایو مجازی اجرا می‌‌‌‌‌شود. جالب‌تر آن كه اگر درایو دی‌وی‌دی ندارید می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی را هم كه احیانا دانلود كرده‌اید به كمك همین درایو مجازی مشاهده كنید! این هم جزو برنامه های قوی و پر كاربرد برای رایت و تكثیر انواع و اقسام CD و DVD است. حتی شما می توانید با این برنامه درایو مجازی بسازید و بازی ها و برنامه هایی كه نیاز به CD دارند را فریب دهید و از image اجرا كنید! این برنامه از انواع image ها پشتیبانی می كند! MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA و . . .این برنامه قادر به ساخت 31 درایو مجازی است تا كاربر بتواند CD ها یا DVD ها را بدون قرار دادن در درایو اجرا كند.

lord hack بازدید : 179 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

ProgDVB PRO 6.91.1a نرم افزار حرفه ای تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB . امروزه کاربران از این کارت ها برای مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور هم زمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره نمود.

 

qi5t3hfg1rz0a8jb0284
lord hack بازدید : 151 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

8ly2zd0dlkpl4mbmg3ml.png

LastPass Password Manager 2.0.14/15

نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربردهای اینترنتی. با این نرم افزار دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلفی باشید که در سایت های گوناگون دارید. این نرم افزار از مرورگرهای محبوبی همچون Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند و امکانی را برای شما فراهم می کند تا در استفاده از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار مجبور به وارد نمودن آن باشید. می توانید پسورد هایی با ضریب اطمینان بالا انتخاب کنید، LastPass آن ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مراجعه های بعدی به سایت های مورد نظر، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبوررا به صورت خود کار برای شما پر می کند.

 

 

lord hack بازدید : 134 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
WiresharkimagesqtbnANd9GcTbltssd8YyWzCjoygcQ48w2QrY5duQAxpQ3Q zB8vB Qkdsgjo8w ابزاری مفید و رایگان برای شنود و تحلیل ترافیک شبکه در سیستم های ویندوزی و لینوکسی است. این ابزار توانایی بررسی داده ها را به صورت زنده و یا از روی فایل ذخیره شده می دهد. این ابزار امکانات مختلفی از قبیل فیلتر نمایش بسیار قوی را در اختیار استفاده کننده قرار می دهد. Wireshark همچنین صدها پروتکل را پشتیبانی می کند و ابزاری بسیار قوی در زمینه شنود می باشد.

Wireshark بهترین برنامه ممکن آنالیز و اشکال زدایی پروتکل شبکه های مختلف است و به عنوان یک استاندارد واحد در بسیاری از صنایع و موسسات مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه فوق العاده می تواند هر آنچه را که در مورد اطلاعات و مشخصات یک شبکه می خواهید در اختیار شما قرار داهد.
H4M3D بازدید : 143 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Alcohol 120% با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود.

 050224445624726

lord hack بازدید : 122 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

Improve Audio In Windows 8 ft

یکی از اولین کارهای که افراد پس از نصب ویندوز ۸ انجام می دهند , چک کردن و بررسی کارکرد صحیح دستگاه ها و سخت افزار های نصب شده بر روی رایانه است. شاید این برای بعضی از درایور های (drivers) راه انداز سخت افزار لازم باشد. در حالی که برخی از دستگاه ها (مانند کارت صدا) ظاهرا بدون درایور نصب و شروع به کار می کنند، اما برخی هم ممکن است نیاز یه دیسک راه انداز داشته باشند. اما آیا می دانستید دستگاه های صوتی (کارت صدا) یکی از سخت افزار های است که نیاز به درایور های مناسبی به منظور انجام کارکرد بهینه و موثر است؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه شما می توانید خروجی های صوتی کامپیوتر را با ویندوز ۸ بهینه کنید و کیفیت را بالا ببرد؟

در این مقاله راه بهبود و بهره بردن از دستگاه های صوتی را در ویندوز ۸ نشان می دهیم.

lord hack بازدید : 130 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

BurnAware Professional 5.5 Multilanguage | 9.9 Mb

نرم افزاری برای رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های CD ،DVD ،Blu-ray. این نرم افزار ابزار رایت قابلیت کپی سی دی و دی وی دی های عکس های دیجیتال، اسناد، بازی، فیلم و موسیقی را دارا می باشد. با BurnAware می توانید به تدوین و رایت دیسک های بوت و ISO بپردازید. BurnAware Express ایده آل برای کاربرانی که با رایت دیسک، نیازهای اساسی به عنوان پشتیبان، ایجاد اطلاعات، صوتی، دیسک های ویدیویی و تصاویر را برطرف می نمایند. این نرم افزار با استفاده آسان شما را قادر به ذخیره فایل های خود درون دیسک می کند.

lord hack بازدید : 145 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

ماه گذشته شاهد انتشار ۲ سیستم عامل جدید از شرکت‌های Microsoft و Canonical بودیم. در بازار سیستم عامل‌ها، ویندوز با ۸۴ درصد و اوبونتو با ۲ درصد اختلاف بسیار زیادی در تعداد کاربران دارند.

آی کلاب، در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های آخرین نسخه از این دو سیستم عامل آشنا کنیم و نشان دهیم محصولی که بالاترین تعداد کاربران را دارد الزاما بهترین محصول موجود نیست.

  اوبونتو ۱۲.۱۰

 

lord hack بازدید : 177 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

UltraVNC 1.1.8.0 – Final

نرم افزار راه اندازی شبکه های خانگی  یا حرفه ای. با این نرم افزار می توانید تمامی رویدادهای در حال اجرا در دیگر کامپیوتر های متصل به شبکه را ببینید ( به وسیله یا شبکه ) ، از دیگر قابلیت های این نرم افزار در اختیار گرفتن کامپیوتر شخص مقابل می باشد به صورتی که به نظر می رسد با کامپیوتر خودتان در حال کارکردن هستید با استفاده از این برنامه می توانید به وسیله با هر کامپوتری در سراسر جهان شبکه ایجاد کنید این به این معنی است که حتی می توانید با کامپیوتر خانگی خودتان کامپیوتر اداره را کنترل کنید

lord hack بازدید : 134 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

6xh




نزدیک به یک ماه از انتشار نسخه نهایی ویندوز 8 می‌گذرد و هر روز کاربران بیشتری کامپیوتر خود را به این سیستم‌عامل برور می‌کنند. اما اگر ویندوز 8 را برروی کامپیوتر خود نصب کرده باشید یا سری به انجمن‌های ایرانی زده باشید، حتما با مشکلات مربوط به تحریم‌های نرم‌افزاری مایکروسافت برای کاربران ایرانی در ویندوز 8 آشنا هستید. محدودیت‌هایی که مانع دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه نرم‌افزار ویندوز 8 و اجرای برنامه‌های سازگار با محیط مترو شده است. پس اگر شما هم ویندوز 8 را برروی کامپیوتر خود نصب نموده و با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید .

مایکروسافت نیز همچون اپل، گوگل و آمازون دسترسی به فروشگاه نرم‌افزار خود را برای کاربران ایرانی مسدود کرده و از آن بدتر حتی نرم‌افزارهای از پیش نصب شده سازگار با مترو نیز به اینترنت متصل نمی‌شوند. برخی از این نرم‌افزارها واقعا جالب و دوست داشتنی هستند به عنوان مثال به کمک برنامه Mail شما می‌توانید ایمیل‌های مختلف خود را از سرویس‌دهندگان گوناگون مانند جیمیل، اوت لوک، لایو و یاهو در یک جا مشاهده کنید یا از طریق نرم‌افزار People به تمام دوستان و آشنایان خود در شبکه‌های مختلف اجتماعی در یک جا دسترسی داشته باشید یا به کمک نرم‌افزار Messaging به راحتی و در محیطی بسیار جذابی با دوستان خود در سرویس‌های مختلف چت کنید. اما همه این سرویس‌ها بصورت پیش فرض برای کاربران ایرانی مسدود هستند، حال چاره کار چیست؟

lord hack بازدید : 120 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Windows 7 Manager یک سری ابزار حرفه ای برای بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 می باشد که می تواند سرعت سیستم شما را بهبود بخشد و امنیت آن را افزایش دهد. ویندوز 7 یکی از جدیدترین سیستم عامل های شرکت Microsoft برای کاربران خانگی و تجاری می باشد که دارای قابلیت های بسیار بیشتر و امنیت بهتر نسبت به ویندوزهای قبلی می باشد. Windows 7 Manager با داشتن 30 ابزار مختلف به شما در ساختن سیستمی سریعتر و ایمن تر کمک خواهد کرد.

 

lord hack بازدید : 165 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Advanced System Optimizer 3.5.1000.14640 | 14.7 Mb

 نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم. با  قابلیت های رفع خطاها و اشکالات سیستم سرعت کامپیوتر شما را بدون آنکه قطعه ای را ارتقاء دهید افزایش می دهد. با این نرم افزار می توانید قسمت های مختلف رجیستری ویندوز را تمیز کنید و بدون اینکه نیاز به دانش فنی باشد این کار انجام خواهد گرفت . با اسکن هوشمندی که این نرم افزار انجام می دهد ، تمامی اشکالات سیستم با تکنولوژی های برتر این نرم افزار سیستم شما از هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری پاک خواهد شد . همچنین در این نرم افزار قسمتی تعبیه شده تا از اطلاعات و قسمت رجیستری شما بکآپ تهیه کند و در مواقعی که لازم است ، این بکاپ ها را جایگزین نماید . یکی دیگر از توانایی های این نرم افزار پاک سازی سیستم از هرگونه فایل اضافی و بدون استفاده است که باعث می شود سرعت سیستم افزایش یابد و از پرداختن منابع سیستم به قسمت های بدون استفاده جلوگیری شود.

 

lord hack بازدید : 167 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

 

Video2Webcam 3.3.6.6

با وب کم مجازی از مسنجرهای تان استقبال کنید. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.
این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. نرم افزار Video2webcam قادر است از ویدیوهایی با فرمت avi, asf, flv, mp4,mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv و... پشتیبانی کند و با نرم افزار های پیام رسان مختلف مانند : MSN, Camfrog, Skype, ICQ, AIM, Paltalk, Yahoo Messenger, ANYwebcam و.... سازگاری دارد.

 

lord hack بازدید : 128 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
راهنمای کامل بهترین‌ ترفند‌ها و میانبر‌ها: چطور در ویندوز ۸ گم نشویم؟

ویندوز 8 رابط کاربری تازه و جدیدی دارد که هم برای ابزار‌های لمسی چون تبلت‌ها و هم رایانه‌های رومیزی و همراه که از صفحه‌کلید و موشواره بهره می‌برند، سازگار است. اما اگر آمادگی روبه‌رو شدن با این سیستم تازه وارد را نداشته‌ باشید ممکن است در ابتدا، کار کردن با آن، همراه با سردرگمی‌ و قدری هم دشواری باشد. ویندوز 8 شامل کنترل‌ها و تنظیمات متعددی است که در پس صفحات پنهان شده و اگر راه و رسم کار کردن با آنها را ندانید حتما مغزتان سوت خواهد کشید! در این مقاله کوشیده‌ایم تا مهم‌ترین میانبر‌ها و‌ ترفند‌های ویندوز 8 را برایتان جمع‌آوری کنیم، باشد که مقبول شما زومیتی‌ها قرار گیرد!

اگر تازه، کار با ویندوز 8 را آغاز کرده‌اید و می‌پرسید که همه‌ تنظیمات آشنای ویندوز به یکباره کجا رفته‌اند قدری صبر پیشه کنید، این مشکل منحصر به شما نیست! تمامی‌کنترل‌ها و تنظیمات ویندوز 8 هنوز آنجا هستند و حتی تعدادی از موارد مربوط به ویندوز جدید نیز به آنها اضافه شده‌ است. تنها ممکن است که محل قرارگیری‌شان یا ظاهر آنها دستخوش تغییرات شده باشد. اگر می‌خواهید در این دنیای تازه‌ یاران بیل‌ گیتس گم‌ نشوید می‌توانید از نقشه زیر استفاده کنید. (این فهرست حاوی بهترین میانبر‌های ویندوز 8 است، پس بهتر است بر روی آن کلیک کرده و تصویر بزرگ‌ و باکیفیت آن‌ را در رایانه‌ی خود ذخیره نمایید.)

lord hack بازدید : 137 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

http://imgr.us/images/bcpvpw7oar74iyj5drd6.jpg

Adobe Flash Player 11.5.502.131 Beta

 فایل های فلش به عنوان یکی از محبوب ترین فرمت های رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیت شان اضافه می شود.برای دیدن هر چه بهتر فایل ها ی فلاش کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده و با دادن نسخه ی جدید تر از طرفداران این محصول پشتیبانی می کند . نرم افزار فلاش پلیر این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکت های گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند. نرم افزار فلاش بیشترین مورد استفاده در بین کاربران اینترنت را دارد بگونه ای که بیش از ۹۸ درصد از رایانه های خانگی بر روی خود این نرم افزار را بصورت نصب شده دارند.


lord hack بازدید : 147 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

imagesqtbnANd9GcTn mcCeuRbgtYQ34eOM7dh17r5CS35lrbFAlQtMFOoZ68n17LlHWGCJu5N


MAGIX Music Maker 2013 19.0.1.36


نرم افزار ساخت، ویرایش و تولید آهنگ. با رابط کاربری این نرم افزار می توانید به آسانی آهنگ های مورد علاقه تان را ساخته و آن ها را تنظیم کنند. MAGIX Music Maker یک نرم افزار کامل است، در هنگامی که برای اولین بار شروع به کار با این نرم افزار کرده و آن را اجرا می کنید، می توانید یک ویدئوی آنلاین مقدماتی که نرم افزار به شما ارائه می کند را مشاهده کنید، بسته های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا یکی از آهنگ های آزمایشی موجود در نرم افزار را لود کنید. بیش از 6000 صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی نظیر: راک، پاپ، Tech House، هیپ هاپ، تکنو، متال، الکتریک جاز و...، در این نرم افزار جمع آوری شده است تا بتوانید موزیک های زیبایی را با آن ها خلق کنید. تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را ایجاد کنید. .
lord hack بازدید : 154 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

r1pb428xsty081y6uxx.jpeg

cFosSpeed 8.03 build 1983 - OEM license

افزایش سرعت اینترنت با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) . این ابزار ساده و موثر برای تمامی كاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از كمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یك كاربر قابل استفاده نگه دارد.
استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلكه برای اجرای بهتر
بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار كم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه كاربران می توانند از قابلیت كلی آن كه نهایت سرعت در كمترین میزان ارتباط است، استفاده كنند.

 

تعداد صفحات : 11

درباره ما
Profile Pic
مرجع نرم افزارهاي آپديت ورژن روز p30 v day قابل توجه كاربران عزيز : زمان ثبت نام ازكاربري مناسب استفاده نمائيد -سايت هرروز بامفيدترين برنامه ها وجديدترين ورژن آپديت ميشود اسامي وكاربريهاي نامتعارف مسدود خواهدشد -بزودي انجمن سايت جهت رسيدگي به مشكلات نرم افزاري اعضا هم راه اندازي ميشود وكاربراني كه هرمشكل ياسوالي داشته باشند درتالار مطرح ورسيدگي ميشود لطفا بانظرات سازنده اتون ماراياري نموده ودانسته هايتان راباما به اشتراك بگذاريد باتقديم احترام وامتنان مديريت سايت p30 v day
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 330
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 13,571
  • بازدید کلی : 80,224
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ