loading...
آندرویدیها پاتوق
معین نجفی بازدید : 196 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (1)

سلام خدمت شما بازدید کنندگان محترم 

از این به بعد میتوانید برای پاسخ به سوالات و مشکلات خود را در مورد اسمارت فون ها در قسمت نظرات مشکل یا سوال خود را برای ما ارسال کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دیافت نمایید


سلام خدمت همه شما بازدید کنندگان لطفا هرگونه مشکل یا سوالی درباره اسمارت فون خود دارید در این قسمت با مادر جریان بگذارید تا از راهنمایی های شما بهر ببریم.
معین نجفی بازدید : 165 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Sony Xperia Z3 Dual SIM


 به نظر می‌آید که معرفی شش ماهه‌ی پرچم‌داران سونی کمی برای کاربران خسته کننده شده، اما سونی به هیچ عنوان دست از مواضع خود برنداشته و قصد دارد تا مصممانه این سیاست خود را ادامه دهد. سیاستی که امروزه در کمتر سازنده ای شاهد آن هستیم. به هر حال همچنان باید هر شش ماه یک بار منتظر پرچم‌داری جدید از جانب شرکت سونی بود که نسبت به نسل قبلی‌اش تفاوت‌های نه چندان انقلابی داشته. اما اکسپریا Z3 را باید ورای سایر پرچم‌داران سونی دانست. ما هم در زمان رونمایی این گوشی گمان می‌کردیم که این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نداشته و باید Z3 را Z2 + 1 دانست. اما این تمام واقعیت نبود. چرا که اکسپریا Z3 کاملا نظر ما را به خود جلب نمود. شاید نتوان اتفاقی انقلابی در سونی اکسپریا Z3 پیدا کرد، اما می‌توان این پرچم‌دار را تکامل یافته ترین و کم نقص ترین گوشی سونی تا به این تاریخ دانست. گوشی‌ای که بسیار دوست داشتنی و دلچسب می‌باشد. اگر شما هم به اندازه‌ی کافی کنجکاو شده‌اید تا اطلاعاتی بیشتر در مورد برترین گوشی نیمسال دوم سونی در سال 2014 بدانید، با ادامه‌ی نقد و بررسی با همراه باشید.

معین نجفی بازدید : 202 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Rat-VS-Cats

Rat vs Cats یک بازی سرگرم کننده برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن باید تا جایی که می‌توانید بدوید و به یک موش کمک کنید تا قبل از اینکه گربه او را بتواند بگیرد، همه پنیرها را بخورد. در این بازی باید کنترل دو موش را بر عهده بگیرید تا بتوانند همه پنیرها را بخورند. این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور است و باعث می‌شود بارها و بارها آن را انجام دهید تا با جمع‌آوری پنیرهای بیشتر، رکورد خود را افزایش دهید. با استفاده از این بازی نیم‌کره‌های چپ و راست مغز خود را به چالش بکشید.

معین نجفی بازدید : 165 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Snark-Busters

در بازی Snark Busters: High Society با استفاده از پازل‌های چالش‌برانگیز و صحنه‌های اشیاء پنهان دشوار، نیروی ذهنی خود را امتحان کنید. اسرار یک جنایت را حل کنید و بگذارید کاراگاه درونتان شکوفا شود. رگه‌های عشق، حسادت و انتقام موجود در این داستان شما را تا پایان بازی به دنبال خود خواهد کشاند.

ویژگی‌ها:

فصل‌های مختلف به شدت هیحان‌انگیز

مکان‌های تماشایی پر از رمز و راز

بازی‌های کوچک چالش‌برانگیز که مهارت‌های شما را امتحان خواهند کرد

دارای راهنمای قدم به قد

معین نجفی بازدید : 180 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

lighto-mania

 در Lightomania Special Edition خود را در یک بازی پازل هیجان‌انگیز غرق کنید. این فرصت را برای تجربه ترکیبی از گیم‌پلی اعتیادآور، سبک طنزآلود و وظایف چالش‌برانگیز از دست ندهید. با دو دزد بامزه پرزدار آشنا شوید، که معتاد نور هستند و می‌خواهند همه لامپ‌های موجود در سر راهشان را بدزدند! نحوه انجام بازی ساده است: زبان را بکشید، بهترین مسیر را انتخاب کنید، بپرید و لامپ را بگیرید.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی اعتیاد آور

دارای دو شخصیت جذاب

۷۲ مرحله هیجان‌انگیز در ۳ فصل

جایزه‌ها و پاداش‌های چالش‌برانگیز

معین نجفی بازدید : 169 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Dead-Galaxy

در بازی Dead Galaxy می‌توانید نقش یک قهرمان که قاتل زامبی‌هاست را بر عهده بگیرید! چند سیاره را کشف خواهید کرد و قتل‌عامی واقعی را به راه خواهید انداخت تا آنها را پاکسازی کنید! هزاران زامبی گرسنه می‌خواهند کمی گوشت تازه میل کنند… مواظب باشید!

ویژگی‌ها:

امواج بی‌پایان زامبی‌ها

در بازی پیشروی کنید و ۲۵ نوع سلاح مختلف بگیرید

بهینه‌سازی شده برای اجرا بر روی تعداد زیادی از دستگاه‌ها

نقشه‌های فراوان برای جست و جو و قتل عام زامبی‌ها

معین نجفی بازدید : 185 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Evliya-Celebi

در بازی Evliya Celebi:Immortality Ixir به اویلیا چلبی ملحق شوید و در کشورهای مختلف امپراطوری عثمانی به ماجراجویی بپردازید. این بازی نسخه‌ای جدید از یک داستان قدیمی است که در آن یک دونده از موانع، دشمنان و مشکلات مختلف فرار می‌کند. در این بازی تاریخی شما انواع دویدن، پریدن و سر خوردن را تجربه خواهید کرد.

ویژگی‌ها:

گیم‌پلی ساده تنها با استفاده از یک لمس

تعداد زیادی آیتم‌های قدرتی به الیویا کمک خواهند کرد

دارای مکان‌های جایزه‌ای که سکه‌های شما را افزایش خواهند داد

با دوستانتان بر سر بالاترین رکورد رقابت کنید

معین نجفی بازدید : 172 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Big-Lens

Big Lens یک برنامه دوربین پیشرفته برای اندروید است که در آن می‌توانید افکت عمق میدان که توسط دوربین‌های حرفه‌ای DSLR بوجود می‌آید را بر روی تصاویر خود اعمال کنید. چه شما یک عکاس آماتور و یا حرفه‌ای باشید، این برنامه می‌تواند به کمک شما بیاید. تعداد زیادی افکت و فیلتر در این برنامه وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید کاری کنید عکس‌هایتان مانند عکس‌های حرفه‌ای به نظر بیایند.

ویژگی‌ها:

دارای سیستم فوکوس هوشمندانه

قابلیت تنظیم دیافراگم با یک ژست لمسی ساده

انواع افکت‌ها و ابزار برای فوکوس و تار کردن

نمایش تصویر قبل و بعد از اعمال فیلت

معین نجفی بازدید : 167 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Cut-the-Button

به دنیای بازی Cut the Button Pro با دکمه‌ها و قیچی‌های دوست داشتنی خوش آمدید! این یک بازی بسیار اعتیادآور است که درباره دکمه‌های دوخته شده و قیچی می‌باشد. در این بازی تعدادی تکه‌های لباس وجود دارد که دکمه‌های بر روی آنها دوخته شده است. وظیفه شما این است که آن دکمه‌ها را از روی تکه پارچه متحرک بریده و امتیاز خود را افزایش دهید.

ویژگی‌ها:

طراحی شده برای انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها

مناسب برای تمامی افراد در هر زمان

دارای گرافیک زیبا به همراه انیمیشن‌های جالب

معین نجفی بازدید : 167 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Concert-of-Animals

در بازی Concert Of Animals به سفری پر از موسیقی با دوستان خود از انواع حیوانات بروید. در روستای سوپیا، حیوانات بامزه در کنار هم زندگی می‌کنند و با هم به اجرای موسیقی می‌پردازند. در این بازی شما باید با آنها موسیقی‌های زیبا بنوازید.

ویژگی‌ها:

دارای ۱۰ شخصیت دوست داشتنی و منحصربه‌فرد

می‌توانید در دنیایی فانتزی به همراه دوستان حیوان خود به اجرای موسیقی بپردازید

با استفاده از ۱۰ آلت موسیقی مختلف موسیقی بنوازید

می‌توانید بیش از ۳۰ موسیقی را در سه درجه سختی مختلف اجرا کنید

معین نجفی بازدید : 146 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Babsy-baby

با استفاده از اپ Talking Babsy Baby: Zoo Deluxe شما به یک باغ وحش سفر خواهید کرد . صدای خنده دار حیوانات را شنیده و آن ها را لمس کنید . دقت داشته باشید که در طول مراحل با حیوانات متعددی برخورد خواهید داشت . صداهای عجیب و غریب حیوانات نظیر صدای قدرتمند فیل و غرش شیر را بشنوید و سپس آن ها را آرام کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

به کار بردن انیمیشن های سه بعدی

گرافیک خیلی خوب بازی

صحبت کردن با حیوانات

معین نجفی بازدید : 127 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Seven-Muses-Hidden-Object

 در بازی Seven Muses Hidden Objec شما به بوستون سفر خواهید کرد ! شوهر شما اکنون یک نویسنده موفق است . اما اخیرا مردم او را محکوم کرده اند و اتهامات مبهمی به او زده اند . آن ها معتقدند که این نویسنده شریک جرم افراد بدکار است ! وظیفه شما در این بازی این است که سرنخ های متعددی پیدا کرده و قاتل واقعی را پیدا کنید . زندگی این نویسنده در دستان شماست . آیا می توانید او را از این اتهام مبرا سازید ؟

ویژگی های اصلی:

وجود پازل های متعدد در بازی

گیم پلی هیجانی و جذاب

پیدا کردن رموز

معین نجفی بازدید : 198 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)
بازار پر است از تبلت های کوچک و بزرگ. این صفحه های 7، 8، 10 و اخیرا 12 اینچی به طور جدی و به صورت همه جانبه به زندگی روزمره ما نفوذ کرده‌اند. تبلت ها در عرض چند سال از یک کالای با کلاس و گران به گجتی کاربردی و اساسی تبدیل شده‌اند. اگر تا دیروز عموم مردم به تلفن همراه و لپتاپ خود بسنده می‌کردند، امروز دیگر داستان تغییر کرده است. عده زیادی به تبلت ها روی آورده‌اند و با توجه به بودجه و نیاز خود، از میان محصولات متنوعی که برندهای مختلف عرضه کرده‌اند، دستگاه مورد نظر را خریداری کرده‌اند. حتی آن دسته از افراد که تا دیروز نیاز به این رده از محصولات را انکار می‌کردند، امروز با جدیت بیشتری به این رده از محصولات نگاه می‌کنند. 
در این میان، هر یک از کمپانی‌ها با رویکردی متفاوت به این حوزه وارد شده‌اند. اپل به پیش قراولی خود در این بازار می‌نازد و هر سال با محصولی جدید چشم‌ها را خیره می‌کند. سامسونگ با اندروید گوگل و انواع و اقسام تبلت های رنگارنگ خود در حال درنوردیدن بازار است. مایکروسافت هم سعی بر آن دارد که با عرضه تبلت های قدرتمند، تا آنجا که می‌شود، مرز بین دو دنیای تبلت ها و لپتاپ ها را کم رنگ و کم رنگ‌تر کند. گوگل و ال‌جی نیز به نوبه خود در حال گسترش جای پای خود در بازار هستند. شرکت‌های معتبر دیگر نیز عمدتا با محصولاتی میان رده وارد شده‌اند و در تلاش اند تا فاصله میان تبلت های رده بالا و گران‌قیمت و تبلت های بی کیفیت و ارزان‌قیمت را با محصولات خوش ساخت خود پر کنند.
معین نجفی بازدید : 159 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

BrcikShooter

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر از ذهن قوی ای برخوردار هستید بدون شک بازی Brickshooter Egypt می تواند بهتری انتخاب برای شما باشد . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و پازل های مربوط به اهرام با شکوه مصر را حل نمایید . این بازی شامل ۷۰ مرحله اعتیاد آور و شگفت انگیز بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . با حل پازل های موجود ، اهرام باشکوه مصر را بازسازی نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب و هیجانی می باشند .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیره کننده و بسیار عالی

بیش از ۷۰ مرحله هیجان انگیز

جلوه های صوتی بی نظیر

معین نجفی بازدید : 141 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Dolmus-Driver

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Dolmus Driver شما بایستی بدون توفق و بدون گرفتار شدن توسط پلیس رانندگی کنید ! آیا شما به اندازه کافی ماهر هستید تا در خیابان های کشور ترکیه رانندگی کنید ؟ در خیابان های ترکیه مسافر کشی نموده و بدون آسیب رسیدن به ماشین مراحل را به اتمام برسانید . صندلی های ماشین خود را پر کرده و امتیازات متعددی را برای خود جمع آوری نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گیم پلی هیجانی ، وجود دستاوردهای مختلف ، جلوه های صوتی بی نظیر و گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

کاهش تبلیغات

تعداد صفحات : 39

درباره ما
Profile Pic
نام مدیر سایت :معین نجفی تاریخ افتتاح سایت : 1391/7/21
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ویژگی این سایت چیست؟
    سوالات و مشکلات اسمارت فون ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 578
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 735
  • بازدید سال : 24,951
  • بازدید کلی : 129,713